Lær online i dit tempo: 
 

 Det bør være let og enkelt at lære mindfulness 

1_edited.png

Savner du ro og nærvær - men har svært ved at finde tid til at lære mindfulness? Og vil du gerne lære i dit eget tempo - og stadig kunne sparre med andre? Så er det her kurset for dig. 

Det kan faktisk være let at lære mindfulness. Jeg har pakket det klassiske 8-ugers mindfulnesskursus sammen i enkelt og let onlineforløb. 

Forløbet er på otte sessioner. Hver session består af en video på 30-45 min. og op til tre guidede meditationer. 

Du tager kurset helt i dit eget tempo. Og du kan gå i gang med første session straks, du har meldt dig til. 

Du får livstidsadgang til al kursusmateriale. Så du kan altid genopfriske din mindfulnesspraksis.

Du kan altid få hjælp. Hver anden uge holder vi livesessioner, hvor du får svar på dine spørgsmål, vi fællesmediterer og holder motivationen oppe.

Og du er aldrig alene! I vores online community på Facebook møder du andre at sparre med.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig på din rejse :) 

andreas_signatur_png_small.png

- din mindfulnessinstruktør

Otte fordele ved

Kopi af sort100.png

1. HURTIGTDu kan gå i gang med det samme.

2. FLEKSIBELT: Du vælger selv hvor lang tid, der skal gå mellem de otte sessioner - bare minimum en uge.
 

3. ENKELT: Hver session består af en video på 35-65 min., som indeholder al teori og alle praktiske øvelser.
 

4. PRAKTISK: Alle meditationer er guidede og i fire længder (5, 10, 15 og 20 min.), så de er lette at passe ind.

5. OVERSKUELIGT: Hver session har sin egen e-bog, så du let genopfrisker indholdet fra videoerne.
 

6. FOR EVIGT: Du får livstidsadgang til al kursusindhold.
 

7. FÆLLESSKAB: Du møder andre kursister i mindnows online community, som du får otte ugers adgang til.
 

8. HJÆLP: Du får svar på spørgsmål, og vi mediterer og holder motivationen oppe på livesessions hver 14 dag. 

Kom med på rundtur 

Her er de otte sessioner

Ligesom det klassiske otte ugers mindfulnesskursus har mindnows otte sessioner hvert sit tema. 

Session 1: Bliv introduceret til mindfulness
Du prøver at meditere og være mindful, lærer forskellen på at være i 'doing' og 'being'-mode, og hvad de syv grundindstillinger i mindfulness er.
 

Du får to nye, guidede meditationer, som jeg anbefaler, at du praktiserer 10-12 min. om dagen frem til næste session.

Session 2: Sådan håndterer du stress i hverdagen
Du lærer at afspænde kroppen og balancere nervesystemet og får 18 tips til, hvordan du gør mindfulness til en del af din hverdag.
 

Du får to nye guidede meditationer, og jeg anbefaler fortsat 10-12 min. øvelser per dag + at du afspænder din krop en gang om ugen (20 min.)

Session 3: Meditationens kraft og de fem elementer
Nu dykker vi dybere. Du lærer de fem elementer i meditationen, og vi ser bl.a. på, hvad forskningen siger om mindfulness.
 

Du får igen to nye, guidede meditationer. Jeg anbefaler, at du øver dig op til en halv time dagligt og afspænder en gang om ugen (20 min.)

Session 4: Få styr på de negative tanker
Lær hvad du gør, når tankerne ikke vil stoppe, og bliv bedre til at spotte de negative tanker, du gør om dig selv - og bryd mønsteret. 
 

Du får en ny, guidet meditation. Jeg anbefaler fortsat, at du øver dig en halv time i alt dagligt.

Session 5: Dyrk mindful yoga
Vi skærper sanserne og kropsbevidstheden med et lækkert, afstressende, mindfuldt yogaprogram. Du behøver ikke være smidig for at være med. 
 

Du får et fuldt, mindfuldt yogaprogram (55 min.), som jeg anbefaler, at du udfører en gang om ugen, og at du fortsætter de daglige øvelser.

Session 6: Skyd genvej til en (fantastisk) ny vane
Du lærer, hvordan du træner din viljestyrke og skyder genvej til at etablere en ny vane. Du lærer desuden at scanne din krop. 
 

Du får en ny, guidet meditation og fortsætter de daglige øvelser.

Session 7: Nyd stilheden og udvid bevidstheden
Nu er det tid til virkelig at skærpe dine sanser og dit sind gennem stilhed. Samtidig dykker vi helt ned i vores bevidsthed og studerer den.
 

Du får en ny, guidet meditation og fortsætter de daglige øvelser.

Session 8: Lykke, kærlighed og hvordan du arbejder videre med mindfulness
Endelig er det tid til at se på lykke, kærlighed, empati og tilgivelse. Og så lærer du, hvordan du selv opretholder din mindfulde praksis fremover.
 

Du får en sidste, guidet meditation med dig, og masser af tips og forslag til programmer for, hvordan du bevarer dine nye, gode vaner.

Begynd i dag

Alt dette får du adgang til i mindnows gennemtestede program:

  • OTTE VIDEO SESSIONER: Hver på 35-55 min. Her lærer du al teori og alle de praktiske øvelser.
     

  • 12 GUIDEDE MEDITATIONER: Hver af dem i fire forskellige længder (5, 10, 15 og 20 min.). Så er der tid til at meditere selv på en travl dag.
     

  • MINDFULDT YOGAPROGRAM: Du kommer helt ned i kroppen med 55. min. mindful yoga. Begyndere kan sagtens være med.

  • OTTE E-BØGER: Hver session har sin egen e-bog, så du let genopfrisker indholdet fra videoerne. 
     

  • ENKLE UGEPLANER: Følg planen, indtil du føler dig klar til næste session. Det er dit kursus i dit tempo.
     

  • ONLINE COMMUNITY: Du får otte ugers adgang til group.mindnow - vores online community med livesessions, fællesmeditationer m.m.

DIN INVESTERING I DIG SELV
5x500 kr.
FOR LIVSTIDSADGANG

DIN GARANTI: FULD TILFREDSHED ELLER PENGENE TILBAGE 
Prøv kurset og få refunderet dit køb indenfor syv dage, hvis du ikke er 100% tilfreds.
Du kan betale det fulde beløb på 2.500 kr. på én gang eller over 5 rater a 500 kr.