Otte sessioner i dit tempo:
Så simpelt er onlinekurset bygget op 

  • GENKENDELIGT: Kurset er bygget fuldstændig op som det klassiske otte ugers mindfulnessforløb.
     

  • FLEKSIBELT: Du vælger selv hvor lang tid, der skal gå mellem de otte sessioner - bare minimum en uge.
     

  • HURTIGT: Du kan gå i gang med 1. session med det samme.
     

  • ENKELT: Hver session består af en video på 30-45 min. Den indeholder al teori og alle praktiske øvelser.

  • PRAKTISK: Alle meditationer er guidede og i fire versioner (5, 10, 15 og 20 min.). Så er der tid til dem selv på en travl dag.
     

  • OVERSKUELIGT: Hver session har sin egen e-bog, så du let genopfrisker indholdet fra videoerne.
     

  • FOR EVIGT: Du får livstidsadgang til al kursusindhold.
     

  • FÆLLESSKAB: Du får desuden otte ugers adgang til vores online community med livesessions, fællesmeditationer m.m

Hver session har sit tema

Session 1: Bliv introduceret til mindfulness

Du prøver at meditere og være mindful, lærer forskellen på at være i 'doing' og 'being'-mode, og hvad de syv grundindstillinger i mindfulness er.
 

Du får to nye, guidede meditationer, som jeg anbefaler, at du praktiserer 10-12 min. om dagen frem til næste session.

Session 2: Sådan håndterer du stress i hverdagen

Du lærer at afspænde kroppen og balancere nervesystemet og får 18 tips til, hvordan du gør mindfulness til en del af din hverdag.
 

Du får to nye guidede meditationer, og jeg anbefaler fortsat 10-12 min. øvelser per dag + at du afspænder din krop en gang om ugen (20 min.)

Session 3: Meditationens kraft og de fem elementer

Nu dykker vi dybere. Du lærer de fem elementer i meditationen, og vi ser bl.a. på, hvad forskningen siger om mindfulness.
 

Du får igen to nye, guidede meditationer. Jeg anbefaler, at du øver dig op til en halv time dagligt og afspænder en gang om ugen (20 min.)

Session 4: Få styr på de negative tanker

Lær hvad du gør, når tankerne ikke vil stoppe, og bliv bedre til at spotte de negative tanker, du gør om dig selv - og bryd mønsteret. 
 

Du får en ny, guidet meditation. Jeg anbefaler fortsat, at du øver dig en halv time i alt dagligt.

Session 5: Dyrk mindful yoga

Vi skærper sanserne og kropsbevidstheden med et lækkert, afstressende, mindfuldt yogaprogram. Du behøver ikke være smidig for at være med. 
 

Du får et fuldt, mindfuldt yogaprogram (55 min.), som jeg anbefaler, at du udfører en gang om ugen, og at du fortsætter de daglige øvelser.

Session 6: Skyd genvej til en (fantastisk) ny vane

Du lærer, hvordan du træner din viljestyrke og skyder genvej til at etablere en ny vane. Du lærer desuden at scanne din krop. 
 

Du får en ny, guidet meditation og fortsætter de daglige øvelser.

Session 7: Nyd stilheden og udvid bevidstheden

Nu er det tid til virkelig at skærpe dine sanser og dit sind gennem stilhed. Samtidig dykker vi helt ned i vores bevidsthed og studerer den.
 

Du får en ny, guidet meditation og fortsætter de daglige øvelser.

Session 8: Lykke, kærlighed og hvordan du arbejder videre med mindfulness

Endelig er det tid til at se på lykke, kærlighed, empati og tilgivelse. Og så lærer du, hvordan du selv opretholder din mindfulde praksis fremover.
 

Du får en sidste, guidet meditation med dig, og masser af tips og forslag til programmer for, hvordan du bevarer dine nye, gode vaner.

Vil du vide mere? Kom på rundtur

Fordel # 1

Dit kursus i dit tempo

Lær mindfulness hvor og hvornår det passer dig.

Fordel # 2

ENKELT OG LET AT FØLGE

Se én video per session og følg ugeplanen.

Fordel # 3

PRAKTISER
SAMMEN

Mediter og del erfaringer med andre kursister.

Fordel # 3

TILPAS
ØVELSERNE

Vælg selv længden på guidede meditationer.

Fordel # 4

PERSONLIG
HJÆLP

Få svar på dine spørgsmål i livesessioner

  • Facebook

'Like' mindnow på Facebook :)

Kom i gang i dag

Her er, hvad du får adgang til:

  • OTTE SESSIONER: Hver session består af en video på 30-45 min. Her lærer du al teori og alle de praktiske øvelser.
     

  • 14 GUIDEDE MEDITATIONER: Alle ligger i fire versioner  (5, 10, 15 og 20 min.). Så er der tid til at meditere selv på en travl dag.
     

  • MINDFULDT YOGAPROGRAM: Du kommer helt ned i kroppen med 55. min. mindful yoga. Begyndere kan sagtens være med.

  • OTTE E-BØGER: Hver session har sin egen e-bog, så du let genopfrisker indholdet fra videoerne. 
     

  • ENKLE UGEPLANER: Følg planen, indtil du føler dig klar til næste session. Det er dit kursus i dit tempo.
     

  • ONLINE COMMUNITY: Du får otte ugers adgang til vores online community med livesessions, fællesmeditationer m.m.

DIN INVESTERING I DIG SELV: 
2.500 kr.
FOR LIVSTIDSADGANG

FULD TILFREDSHED ELLER PENGENE TILBAGE 
Prøv kurset og få refunderet dit køb indenfor syv dage, hvis du ikke er 100% tilfreds.